En rolig kväll igen!

Åh vad jag är trött! Tror aldrig jag har varit såhär trött förut men jag måste kolla klart på Beck innan jag lägger mig. Igår då.. har bara en sak att säga: Skitkul! De har verkligen lyckats få igång Otten ordentligt nu! Att ha kul på ett ställe en gång kan vara en tillfällighet men att ha såhär kul som jag har haft två gånger på raken det är absolut inte en tillfällighet det betyder att stället är kul. Man känner sig lite som en glamour prinsessa där, med den lyxiga inredningen och den sjukt bra servicen vi får som att bli servade vid vårat bord med drinkar utan att man behöver resa sig upp! Kommer bli mitt nya stammis ställe!

Har många roliga bilder men jag orkar faktsikt inte lägga upp de nu, ska sova så ni får nöja er med den här sålänge så får ni se resten imorgon!



Kommentarer
Postat av: Svansen

Hoppas du överlevde jobbet gumman!

puss

2009-02-16 @ 15:39:19
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se