Min vanliga otur har slagit till igen!!!

Arrrrrgggghhhhh jag är så arg och besviken!!!! Jag är så arg så att jag har ångest av ilska!! Varför?? Av samma anledning som många andra idag är superlyckliga! Japp ni gissade rätt, vi fick inga biljetter till Madonna... Jag som verkligen, verkligen ville gå!!!! Men vi hade maximal otur, Jenny som satt och loggade in fem i 9 men det där j***la Ticnet brakade ju typ ihop och man hamnade bara i kö i en timma innan det blev "tekniskt fel". Visst det finns biljetter på Blocket men jag betalar inte det dubbla/tredubbla till idioter som bara köper för att sälja när det faktiskt finns ärliga människor som vill ha biljetter för att kunna se konserten istället!! Dessutom tror jag att hälften av alla biljetter där är falska.. skulle i alla fall vara min otur att köpa just en sån...

Snälla, snälla vet ni någon som har biljetter över som kan tänka sig att sälja de???? Jag kan tänka mig att betala lite mer än vad de gav men inte sjuka Blocket priser...... Vet ni någon eller har ni själva så snälla hör av er!!!!!!! Jag skulle verkligen bli superglad då!!!!

Kommentarer
Postat av: Svansen

Inte vi heller! Det kommer ju dock komma ut på blocket, men då jävligt dyra! suck

2009-02-09 @ 21:39:44
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se