Mer inredning åt folket!

Om det var så att blogg.se blev överbelastad av alla kommentarer som kom in så var det i alla fall inte till mig då jag frågade om åsikter om min blogg. Men gulliga Beata och Hanna hade i alla fall lite åsikter och det var kul! Vad båda skrev var att de ville att jag skulle skriva lite mer om inredning och ge tips från Nordik! Men självklart, det är ju en superbra idé :-) Helt ärligt så vet jag inte riktigt varför jag inte har gjort det tidigare. Kan vara att jag inte har tänkt på att jag kan göra det för att det känns för mycket som att jag tar med mig jobbet hem om ni förstår vad jag menar, men idag när jag gick omkring i butiken så såg jag massor av tips som jag kan dela med mig av! Man blir lätt hemmablind och inte ser det fina som finns runtomkring en och det är nog lite det som hänt mig! Imorgon åker kameran med så ska jag se till att ge er lite tips och idéer! 


                                              

Kommentarer
Postat av: ida

I like it just the way it is.... ;)

2009-02-10 @ 21:43:33
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Svansen

Lovely!

2009-02-10 @ 22:50:16
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se