Jag ser ung ut!!!!

Åh gissa om min dag börjar bra när jag öppnar bloggen och ser att Micke trodde att jag högst var 21 år! Där fick min åldersångest en liten självförtroende boost, tack för det!

Har sovit underbart bra inatt, äntligen är min sömnproblem över! Hade dessutom lite sovmorgon idag så nu känner jag mig lite pigg igen, vilket säkert kommer gå över snart men det är ju bra sålänge det varar! Tänkte att jag skulle ta en promenad till jobbet idag, det börjar bli dags att röra lite på sig nu med tanke på att jag har skjutit upp det sen, hmm ja det var nog i Oktober jag sa att jag skulle börja träna! Är alltid så lat med att ta tag i saker. I det här fallet är det inte att börja träna som jag drar mig för utan det att jag behöver köpa nya träningskor innan jag börjar träna och det är mycket jobbigare! Först ska jag vara ledig så att jag kan ta mig dit och sen måste man prova skorna och så måste man fråga efter hjälp så att man får ett par som är bra, ni hör ju själva vilket projekt det är!

Oj, såg klockan nu, dags att börja gå! Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Micke

Så lite så :)



Såg att nån listat ut vad det kan vara för låt, den svängde rätt bra. Skulle med säga att den är blandning mellan RnB och Pop :)

2009-02-13 @ 16:14:16
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se