Hur mycket kostar tanten i lådan?

Idag fick vi in en jättesmart, liten bäddsoffa med förvaring i divandelen. Genast kom ju såklart disskutionen upp om det fick plats 100 kg Samir i förvaringsdelen. Detta som allt annat ledde ju fram till en liten tävling bland oss kära kollegor om vem som fick bäst plats. Resutatet ser ni här:

Samir:






M3:






Jag:



(Detta är nog den mest osexiga bilden på mig jag någonsin har lagt ut på bloggen. Men vem har tid att posa när det är en tävlng som pågår?)






Ja ni ser ju själva vem som vann! Detta har inte med att göra att jag är en tjej för så bitiga är inte killarna (sorry grabbar ni vet att jag tycker om er ändå) utan allt handlar om teknik. Har ni vägarna förbi i helgen så kom gärna in och prova, slår ni mig så lovar jag att bjuda på en kaffe! Själv ska jag nog åka lite tidigare till jobbet imorgon för att öva.

Om ni hellre vill prova hemma så finns denna smarta soffa att köpa för endast 7998:-.

Kommentarer
Postat av: Micke

Du får gärna förtälja sen om någon lyckades slå dig :)

Själv har jag ej vägarna förbi denna helg.

2009-02-20 @ 22:56:29
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Palmberg

Vart kan man köpa denna soffa? :p Den ser ut att ha bra förvaringsutrymme! ;)

2009-03-14 @ 15:38:53
URL: http://youonlygetoneshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se