Hoppa över alla måsten!

Jag har kommit in i en period när jag känner att jag inte orkar nåt, vill bara sova eller ligga i soffan och inte röra mig alls. Och vet ni vad?! Jag har kommit på att jag inte behöver göra nåt annat heller! Vem tvingar mig? Ingen. Jag är singel, har inga barn och bor själv. Vem ska tvinga mig att diska, städa eller skruva fast den där skåpluckan som har lossnat och hänger på en skruv? Vem drabbar det förutom mig själv om jag inte gör dessa saker? Ingen! Känns riktigt skönt att ha kommit på den tanken för annars kan man lätt deppa ner sig av alla måsten.
Resultatet av detta är såklart att mitt hem just nu ser ut som ett fall för "Rent hus" men jag bryr mig inte. Men nu vet ni varför ni inte kommer få någon inbjudan hem till mig på ett tag. Jag får helt enkelt komma hem till er istället!

Nu ska jag duscha inte för att jag måste utan för att jag vill. Ok det är väl ett måste man måste ta tag i, annars kanske jag inte ens skulle få komma och hälsa på er och då skulle det bli ganska ensamt...

                            

                                             En tjej utan måsten!


Kommentarer
Postat av: Micke

Helt rätt, man måste ju ha tid att ta igen sig med emellanåt. Det insåg i alla fall jag för ett tag sen :)

2009-02-18 @ 21:26:51
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se