Är nervös för två saker imorgon....

Min enda lediga dag denna vecka imorgon och jag ska stiga upp supertidigt! Varför får ni veta imorgon (även om ni belästa säkert kan räkna ut det) men önska mig lycka till! Ska nog sova middag en stund när jag kommer hem sen igen och det är nåt jag aldrig gör men jag ser fram emot det! Vad skönt att bara lägga sig en stund mitt på dagen, det är lyx!

Men jag får inte sova för länge för sen ska jag till tatueraren för att kolla om de kan måla om min tatuering. Är lite nervös faktiskt, tänk om de säger att det inte går att göra nåt snyggt eller att den kommer bli jätte stor. Jag ska alltså inte göra den imorgon men jag ska se om de har några förslag. Någon av er som har ett förslag? Ska ta med Victoria också som ett stöd och smakprov. Kanske jag lägger ut några förslag på bloggen vi får se annars får det bli en överasskning vad det blir! Ush jag känner mig för gammal för att gå och tatuera mig, när jag var yngre tyckte jag det var "skitcoolt" men inte nu. Nu tycker jag bara det är läskigt.. man blir inte modigare när man blir äldre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se