Äntligen lite bilder

Bättre sent än aldrig men nu kommer bilderna från i lördags. Måste förklara vissa av de. Jag hade en så kallad ful kväll när inget ville som jag ville. Varken hår, smink eller kläder funkade. Det enda som var fint var min kombination av armband men så fort jag hade sagt det till Hanna så gick det ena sönder så man kan säga att inget var fint på mig. Detta gjorde att jag sket i hur jag såg ut på kort, vilket ni kommer se! Varsegod:




Så kul att blanda kompisar, alltså festa med olika kompisar som inte känner varandra och ännu roligare att vi hade så kul ihop! Erika du får komma hit snart igen så at vi kan gå ut alla igen!









Snyggaste bilden jag kunde hitta på Tessan..





Tyra har lätt den mest kraftfulla hårspray jag har testat.. obs detta är inget fotomontage!





Fia hatar verkligen att vara med på kort men ledsen gumman det här kortet var för fint för att inte läggas ut....





Var tvungen att låna den här bilden från Tyras blogg. Jag byter strumbyxor i badkaret om ni undrar vad jag gör. Inte så smidigt, Tyra undrade vad jag tänkte med där och det kan jag tala om: Jag tänkte inte....




Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej gumman!! Tack för länkningen! Har haft sjukt mycket besökare idag!! Puss

2009-02-16 @ 23:39:39
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se