Vem snor pengar från mig?

Idag är jag inte på världens bästa humör. Främst så är det på grund av dessa funderingar:

# Varför dras det alltid pengar från mitt kort trots att jag vet (tror) att jag har koll på mina pengar. Varför kan inte alla butiker bara dra alla pengar direkt istället för att dra de flera dagar i efterhand så att jag måste ringa till banken och vara skitsur för att det dragits en massa pengar och bara får höra till svar att man måste ha koll på vad man köper! JAG HAR KOLL!!!!!

# Varför går ALLTID den högra hörluren sönder till min Mp3? Vad gör jag med mitt högeröra som jag tydligen aldrig gör med mitt vänsteröra som gör att jag ständigt får gå och köpa nya hörlurar?

# Varför är det alltid fint väder när jag har bestämt mig för att städa? Jag lovar er att mina städdagar är ett säkert solkort för alla er andra.

# Varför kommer jag aldrig igång med att städa? Varför dyker det alltid upp så många andra saker att göra istället?


                                 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ang hörluren, du kanske vrider hududet mer åt vänster än åt höger, så på det sättet blir det mer belastning på högerluren.

Det kom jag fram till i alla fall när mina högerlurar jämt blev glappa :)

2009-08-25 @ 15:58:37
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se