Har nog aldrig varit såhär laddad!

Tjohoo idag är de fest! Är superladdad för kvällen. Älskar när det är mycket folk, kul stämning, en massa uppträdande, marknad och såklart att träffa alla mina vänner. Hoppas verkligen hela gänget samlas ikväll, det var så längesen!

Har redan hunnit med en sväng på marknaden med Malin. Egentligen finns det inte så mycket där och se men det är ändå kul att gå där och kolla på allt. Fick inte handla nåt för Malin bara eftersom det enda jag ville ha var godis och mamma som hon snart ska bli (då är det avslöjat, så kul!) så påpekade hon hela tiden att vi skulle gå och äta efteråt och då ska man inte äta godis innan. Hon kommer bli en hård mamma. Tur att tant (?) Marie-Louise finns i närheten då så att jag kan smuggla in lite godis till det stackars barnet. Tycker de om kolor vid 1 månads ålder eller vad gillar de för godis då?

Dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för snart kommer Tyra hem. Hoppas ni får en lika bra kväll som jag har tänkt att ha!




De här fick jag inte heller köpa. Synd jag tycker faktsikt annars att jag blev "cool" i de.... hehe




Den blivande mamman och "tanten"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se