Jag har det så bra!

Så nu är jag äntligen framme. Men det tog tid och det var en jobbig resa. För det första så var bussen försenad ganska lång tid och för det andra så var jag så sjukt kissnödig hela resan så det var en pina hela vägen. Men inte orkar jag gå på toan för det. Nej, det satt en för snygg kille precis utanför toan och om ni minns hur lyckat mitt förra toabesök på bussen var så förstår ni varför jag höll mig.

Väl framme var i alla fall resan toltal värd allt för när jag såg Ida så glömde jag det dåliga direkt! Åh vad lycklig jag blev av att ge och få världens längsta kram av henne. Saknat bästa vän enormt! Lyckan blev ännu mer total när man kommer hem till henne och alla tre barnen kommer och ger mig världens jättekram, har saknat de lika mycket! Fick leka med de en stund innan det var läggdags. Mille ville att jag och ingen annan skulle läsa saga och såklart man ställer upp. Så mysigt att läsa saga och bara prata en stund han har ju blivit så stor! Ännu mer kärlek till de var det när Wilmer låg utanför och skrek efter mig, kul att vara så populär!

Har förutom det blivit bortskämd med mat, vin och en riktigt myskväll med makarna Forsberg. Som jag sagt förut när jag är här: Jag skulle kunna stanna här för alltid!

Hoppas ni har det lika bra som jag!

             

                          De tre finaste barnen i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Micke

Läste i Tyras blogg att du fyller idag, grattis :)

2009-08-06 @ 10:54:08
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se