Längtar tillbaka!

Så nu är jag lite mer människa igen så nu är jag redo att berätta allt.

Oj vet egentligen inte vart jag ska börja för det har hänt så sjukt mycket kul. Men ok jag kan börja med att säga att vi hade fått lite fel uppfattning om killen vi bodde hos. Han var inte så rik som vi trodde att han var och han bodde inte i ett hus med pool. Han bodde faktiskt inte ens riktigt i St Tropez utan i en stad utanför som heter Hyeres nästan vid Toulon. Men han bodde i den mysigaste lägenhet jag någonsin har sett med en helt underbar terass och ett perfek sovrum till mig och Johanna. Han var riktigt snäll också så han körde runt oss och visade oss till de bästa stränderna och presenterade oss för en massa roligt folk. Vi kunde faktiskt inte ha haft det bättre. Vi fick se en massa saker om vi skulle ha missat om det inte vore för honom. Och självklart så åkte vi till St Tropez också så att vi fick se den helt sjukt fina staden. Där hamnade vi dessutom på den bästa stranden på hela resan, där vi låg och solade, drack rosé och hade en resturang med disco brevid oss där de dansade på borden samtidigt som det låg en massa lyxbåtar en liten bit ute på havet. Vi bara låg där och funderade på hur vi någonsin skulle kunna återgå till våra normala liv efter att ha upplevt allt detta. Den som säger att man inte blir lycklig av pengar har nog aldrig varit där! Fler berättelser om resan kommer dyka upp efterhand men nu känns det som om ni måste få se lite bilder också!



Det här mötte os utanför flygplatsen i Marseille, lite skillnad mot skavsta i Nyköping..




Utsikten från vårt sovrum




Den underbara terassen




Den första stranden vi var vid




Våran första drink!




Andra dagen så åkte vi med en båt till en strand med ett helt gäng av blandade roliga människor. Vattnet var turkost, alla var supertrevliga, vi hade musik och en massa snygga båtar att kolla på. En helt perfekt dag!












Stranden i St Tropez, den absolut bästa stranden jag har varit på!




Åh sol, bad och ett glas rosé. Gissa om jag saknar det nu när jag sitter hemma i soffan med en myströja för att hålla värmen. Bara några månader kvar till Tahiland....


Fler bilder kommer efterhand!

Kommentarer
Postat av: tyra

Fan vilka härliga bilder gumman! men jag är glad att ha dig hemma igen!!! puuusss

2009-08-17 @ 14:01:01
Postat av: Erika

Guuuuu va skönt det ser ut!! Med en lägenhet som har DEN terrasen behöver man aldrig flytta till hus! Jag vill se fler bilder..

2009-08-17 @ 19:21:55
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se