Vilket land vaknade jag i?

Oj galen kväll igår. Galet kul! Änligen en liten fest med Tyra, jag har saknat det. Roligt också att träffa Nilla och Emma, det var faktiskt ett tag sen det också.

Kvällens inte ok: Vi hade med oss lite dricka ut eftersom vi ville se fyrverkerierna och sen kanske sitta i en park och softa. Vi genar genom ett tivoli och vad händer? Två störda vakter kommer och tar vårat dricka! Fula vakter som tror att de är macho, har nog aldrig varit så arg! Vad ska de ha det till, deras personalfest efteråt eller? Satckars underbetalda vakter som inte har råd att köpa eget. Ska kanske tycka synd om de istället.

Var med om en otäck sak imorse också. Efterfestade lite hos Emma igår och somnade hårt på hennes soffa. När man i sådana lägen vaknar sen så kan man ju vara lite borta. Jag var helt lost! Jag hade ingen aning om vart jag var (har aldrig varit hos Emma förut). Hade en vettig första tanke också: I vilket land är jag? Gick upp på toa och fattar fortfarande inte vart jag är. Kollar in i sovrummet och ser ett blont huvud men inte vem det är. Det var inte förrän jag satt på toa som jag kom på vart jag var. Då är man bra trött hörrni!

Nu ligger jag här i min säng och undrar om någon kan komma hit och fixa frukost till mig?! Någon som känner sig manad?


Kvällens deltagare:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se