Tog ett bra beslut i helgen!

Nej det blev ingen hård utekväll igår. Det blev en liten lugn förfest men sen när de andra gick ut så gick jag hem och sov för jag var så trött. Kändes som ett helt rätt beslut och ännu bättre när klockan ringde imorse. Är riktigt nöjd över min helg! Bra också att jag vilade ut lite för i veckan som kommer så händer det ganska mycket roligt:

Måndag: Fixa håret hos Alec. Äntligen långhårig igen.

Tisdag: Avskedsmiddag för Lisa... igen. Jag vet att vi redan har haft en men det är ingen anledning till att vi inte kan ha en till! Det gäller att passa på innan hon åker.

Onsdag: Till Stockholm och Tyra! Det blir shopping och så ska vi till Berns för att kolla på en visning av Make Up store. Längtar riktigt mycket till hela dagen!

Torsdag: Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska vara kvar i Stockholm lite eller ej. Tyra ska på kickoff så jag blir själv men kanske kan roa mig på något sätt. Förslag någon? Någon som kanske är där uppe då?

Kom på nu när jag sitter och skriver om min vecka att om jag ska hinna bli lite brun innan Stockholm så måste jag springa till ett solarium nu för att ha en chans. Åh vad jobbigt när jag redan har bäddat ner mig i soffan. Men vad gör man inte för att bli lite naturligt snygg!



              


Kommentarer
Postat av: Catrin

du var jätte fin i långt hår! vilken typ av förlängning har du? clips eller nåt mer långvarigt?

2009-08-30 @ 21:43:44
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se