Årets händelse i Vingåker, avklarad!

Japp det var en lika galen och rolig kväll igår som det brukar vara varje år. Det är så kul att träffa alla gammla kompisar, klasskompisar, föräldrar, och alla andra som alltid dyker upp på årets stora händelse i Vingåker. Folk man bara träffar en gång om året. Kul med den obligastoriska förfesten hos Cissi & Danne också. Längtar redan till nästa år då Jill också har lovat att inte vara med med barn eller amma, eller hur gumman :-)

Blev faktiskt inte så många bilder nu heller, tror att det för att jag hatar min kamera som den inte åker fram lika ofta numera. Men de här blev det i alla fall:





Hehe jag kunde vara snäll och lägga ut en fin bild på Calle och festens yngste deltagare.. men det här med att vara snälla mot varandra är inte riktigt min och Calles grej, eller hur?






Upptäcker efter några timmar att det faktiskt finns en rutshekana (stavas det så?) på tomten. Med orden "Tessan om det hade varit för några år sen så skulle vi ha åkt i den där för längesen" så blev det kapplöppning dit.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir hämnd!!!

2009-08-02 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se