Min värsta mardröm har blivit sann!

Jag har varit med om en skräckupplevelse! En riktigt mardröm!

Jag var ute och sprang en runda runt strömmen och när jag nästan är framme vid slutet så möter jag en tjej och en kille med en hund ungefär 7 meter längre fram. När helt plötsligt hunden börjar skälla och tjejen skriker till så får jag en illning i hela kroppen och jag anar det värsta och fryser till is. Jag ropar till de och frågar vad det är för nåt och nästan samtidigt som killen helt cool lugnt säger  "Ja det är en snok"  så ser jag den. Och det var inte den lilla snoken heller! Den var säkert en halvmeter lång och fem cm i omkrets och den ringlar i superfart och för en gångs skull så överdriver jag inte. Jag bara skriker och tvärvänder och springer i full fart hela vägen tillbaka och tar en annan omväg hem. De måste undra vad jag höll på med men hade de sett tårarna i mina ögon och hjärtat som slog i 180 och dessutom kännt mina ben som bara ville vika sig så skulle de kanske ha förstått. Jag som redan var helt slut fick sådan fart så att jag tror aldrig jag har sprungit så fort förut. Det var inte förrän jag kom upp på en större väg som jag saktade ner litegrann och gick istället. Men de som mötte mig måste ha trott att jag var super speedad med tanke på att jag gick i racerfart, med uppspärrande ögon och blicken som flög fram och tillbaka över hela vägbanan. Dessutom började jag må så illa så jag var säkert helt kritvit i hela ansiktet också.

Fan nu är jag asarg! I över fyra år har jag sprungit runt strömmen och jag har aldrig stött på en orm där förut. Varför var jag tvungen att göra det nu? Vart ska jag nu springa? Har en sådan sjuklig ormfobi så att springa där igen är helt uteslutet. Arrgghhh måste nog ta tag i den här fobin snart.....


                         

Kommentarer
Postat av: Micke

Fasen, jag brukar gå där, men aldrig har jag sett någon orm där. Kan tänka mig att det var en skräckupplevelse om man har fobi.

2009-08-25 @ 20:48:04
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Mats

Jag har heller aldrig sett en orm där, bara en råtta & ja du måste nog ta tag i din ormfobi väldigt snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se