Fynd & skor är den bästa medicinen

Förutom ett tråkigt men väntat besked imorse så känner jag mig mycket mer på banan nu. Det som behövdes var en rejäl sovmorgon och en icke inplanerad dag. Ett tips till er alla att känner ni att det blir för mycket i livet ta då och avboka lite planer och ta hand om er själva. Ett tips många har gett mig men som jag inte riktigt har lyssnat på men efter idag så ska jag lyssna på det mycket bättre.

För att dessutom öka mitt goda humör lite mer så tog jag en snabb sväng på stan och hittade lite fynd. Kände att jag var värd det, eller hur?! Humöret höjdes tre grader av det, en för varje sak!



Humörhöjare nr 1: Skor, Belle, 100:- (alla skor i hela butiken 100:-, skynda er dit!)


Humörhöjare nr 2: T-shirt, Gina tricot 99:-


Humörhöjare nr 3: Läppglans, Face 175:- (ok kanske inget fynd direkt men det var snyggt)



Kan säga att mitt humör höjdes till topp nu, läste på Beatas blogg att Deichmann har öppnat i Linköping! Hade jag ingen aning om! Någon som vet vart? Måste göra ett besök i grannstaden väldigt snart för total lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se