Vart tog klacken vägen?

En av Johannas roligaste händelse på resan men kanske inte för mig var detta:

Vi var på en klubb som låg vid stranden och vi satte oss i sanden och drack lite drinkar. Efter några stycken så gick vi tillbaka till klubben med mina nya 12 cm klackskor vilket inte var det lättaste när de skönk ner i sanden hela tiden. När vi kom upp på golvet igen tyckte jag skorna kändes konstiga men det var inte förrän jag tittade ner på de som jag förstog varför. Jag hade tappat ena klacken! Men jag gick fortfarande som om jag hade den kvar (hade kanske druckit lite för många drinkar). Johanna vek sig dubbel när hon såg det och ännu värre blev det när jag gick runt för att leta efter klacken i sanden med bara en klack på. Hittade den inte ens, sanden hade ätit upp den! Ok, jag kan erkänna att jag skrattade en hel del också.








Både jag och Johanna tänkte på Victoria Beckhams skor som jag skrev om för längesen... ni ser likheten va! Jag undrar igen hur hon pallade att gå i de?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se