Har haft lite för kul....

Åh vet ni? Jag har ju semester nu! Idag var sista dagen jag jobbade på två veckor. Två fullspäckade veckor. Det känns inte riktigt som semester och jag har kommit på att det är nog dels på grund av att vädret känns mer som höst än sommar och dels för att jag har så sjukt mycket inplanerat så det blir inte så mycket vila. Inte för att jag inte ser fram emot allt jag ska göra för det gör jag men jag önskar nästan att jag hade semester en vecka till så att jag hann vila lite också. Har varit så sjukt mycket på sista tiden, både roliga och mindre roliga saker och det tar på krafterna. Ibland undrar man hur länge man orkar innan det tar stopp och jag börjar nog närma mig den gränsen känner jag. Fast det är bara att bita ihop och stå ut, för som sagt var det är ju mycket roligt som händer nu. Dessutom har jag ju Ida som kommer att ta hand om mig snart så då kommer jag bli pigg och glad igen!

Hur jag har firat min semester hitills? Jo med att diska såklart, glammigt värre!

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se