Älskar min vän!

Ah vet ni? Jag och Ida har kommit världens bästa idé! Ni får inte veta än men jag lovar att ni får veta i framtiden. Men en ledtråd är att det har nåt med att göra att vi har kännt varandra sålänge och att vi verkligen vill visa alla vår vänskap.

Vi sitter här och dricker lite vin och tycker det är tråkigt att det är sista kvällen. Tiden går så sjukt fort när man är här! Inte ok! Imorgon drar jag vidare till Göteborg vilket ska bli skitkul, men shit vad jobbigt det är att åka ifrån min bästa vän! Men som tur är så har hon lovat att komma och hälsa på mig i Norrköping snart. Väldigt snart! Annars blir jag arg! Så kul att sitta med någon som man inte ens behöver säga saker klart innan hon vet vad jag ska säga. Dessutom behöver man aldrig förklara nåt... hon vet ändå! All kärlek till min vän!

Nu ska vi sitta och prata om livets bästa och bara må bra!

Puss på er!





En till liten ledtråd till våran idé, en gissning någon?

Kommentarer
Postat av: Linda

tatuering :-)

2009-08-08 @ 01:24:28
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: e11e

tattoo kanske....Ida, best friend forever.

2009-08-08 @ 02:54:54
URL: http://www.e11e.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se