Oups har visst blivit beroende!

Jag har utvecklat ett socialt beroende. Efter att ha haft den roligaste sommaren på riktigt länge med full fart hela tiden och väldigt lite egentid så är det svårt att komma tillbaka till verkligheten igen. Vill planera in saker hela tiden och har svårt att bara ta det lugnt fast jag brukar älska att bara vara själv hemma och ta det lugnt en kväll efter jobbet. Nu är det till och med så att jag längtar tillbaka till jobbet för att få träffa folk igen. Har ni några idéer på hur man ska landa i vardagen igen? Funderar på att ta årets stora ljus shopping runda snart så att man kan tända lite fina ljus i lägenheten så att man kan få lite ro. Ska nog köra lite hemma spa snart också. Fler tips?

Måste bara fråga en sak till: Är det någon mer som har lite problem med bloggen? Statistiken har inte fungerat på länge och typsnittet på skapa sidan har ändrats. Är det jag som har gjort något eller är det så för alla?

Update: Är det normalt att sitta och trycka i sig cashew nötter och mörk choklad så att man mår illan fast man inte är sugen, bara för att man har lovat sig själv att slänga det som blir över så att man inte ska äta något i morgon? Förstår inte alltid hur jag fungerar....





Med vänner som dessa är det i för sig förståligt att man inte vill vara ensam!

Kommentarer
Postat av: malin

åh jag älskar cashewnötter! Min favorit. De är så goda :D

2009-08-31 @ 19:43:50
URL: http://maliinmariiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se