Och ändå hade vi inte med oss det vi ville ha!

Jag hyrde En shopaholics bekännelser igår som jag började kolla på idag. Men jag vet inte riktigt vad som hände, om jag hade för stora förväntningar på filmen eller om det bara är så att den är kass? Någon mer som har sett den som tyckte att den var dålig? Jag såg faktiskt inte ens klart den för det enda som hände när jag kollade på den var att jag blev shopping sugen så jag bestämde mig för att göra mig redo för en stund på stan istället. Vet inte riktigt om det var det som var syftet med filmen?

För er som undrar så blev det ingen shopping alls i Frankrike. Dels för att vi hade fullt upp med sol och bad hela dagarna men också för att vi såklart fick lite problem på flyget dit med våran packning. Vi hade inte riktigt lyckats väga allt rätt så det slutade med att jag fick byta om och ta på mig lite mer kläder och proppa fickorna fulla med saker. Det var inte superskönt att flyga i jeans, högklackat och en massa tröjor på sig men vad gör man inte?! Vi räknade med att de skulle vara lika hårda när vi flög hem så jag kollade redan ut vad jag skulle slänga innan och drog på mig full mundering i värmen men det visade sig att de inte var hårda alls på det i Frankrike. Vi kunde till och med stoppa ner massor av saker i väskorna efter det att de hade vägt de. Typiskt, hade vi vetat det så skulle vi ju kunna ha shoppat lite ändå. Får ta igen det idag istället!

                  

                  


Här ser ni lite utav våran enorma packing. Ok vi erkänner att ingen av oss är så bra på att packa. Var faktiskt en tant på flygplatsen som fråga hur länge vi hade varit borta när hon såg vår väskor. När vi svarade fem dagar såg hon ut att tycka vi var helt störda... det är vi nog också!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inte sett den filmen men jag har läst boken (hela den serien) och den var faktiskt rolig. Böckerna är ju i 99,9 procent av fallen betydligt bättre än filmerna. :)

2009-08-17 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se