Nu är jag tillbaka i min vanliga snurriga bana!

Nu har min svenska förvirring återkommit igen. Kollade lite på en film på tv:n när jag i slutet av filmen lyckades trycka på min fjärrkontroll med armbågen så att hela bilden försvann. Lyckades inte få igång den igen förrän nästan hela upplösningen på filmen var slut. Kom dessutom på efter att jag hade sett klart filmen att jag hyrde en film förut som jag har glömt bort. Hur kan man glömma bort att man har hyrt en film på två timmar? Orkar inte ens kolla på den nu... fast jag är inte så trött heller. Inte som jag borde vara. Är lite partysugen faktiskt! Någon som vill festa lite med mig såhär halv tolv en söndagkväll? Jag är ju faktsikt ledig imorgon. Visst borde jag unna mig själv en härlig sista kväll på semestern innan min sista lediga dag efter? Jo det tycker jag!


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se