Nedräkningen har börjat!

Åh jag fick rysningar när jag upptäckte att det bara är 22 dagar kvar till nya Beck har premiär! Hur kan jag ha missat det tidigare?! Nu fick mitt liv en mening igen, nu har jag nåt att se fram emot (ok jag ser fram rätt mycket till Ida, Madonna och St Tropez också, men jag vet inte om något av det går upp mot nya Beck). Såg trailern och den kommer tydligen handla ganska mycket om Gunvald, en extra bonus. Tyvärr en ganska skäggig Gunvald men fortfarande med samma fina ögon som alltid. 26 Augusti är det alltså dags för er som har missat det!


                             


                               Still going sexy strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se