Kom och ge mig en massage!

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle ta det lugnt och ta hand lite om mig själv efter att jag hade diskat. Har tagit det lugnt i en timma nu och är redan uttråkad! Hur orkar jag! Är jag till och med så mycket upp i varv att jag inte ens kan sitta och koppla av i soffan en kväll? Skulle behöva en självhjälpskurs i hur man kopplar av. Och en massör. Det skulle jag också behöva. Någon som känner sig manad att komma hit och massera mig kanske? Kan bli en födelsedagspresent i förskott till mig :-)

                              

                              Totalt uttråkad & dyngont i axlarna!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men gumman, det är bara att du ringer, jag är ju din massör ;) Det vet du! Puss

2009-08-02 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se