Idag blir jag ett år äldre och mycket visare!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag :-)

Hatar som sagt var att bli äldre men älskar att fylla år. Och jag älskar det ännu mer hos Ida för jag blir grymt uppvaktad här. Tyvärr förstörde jag överasskningen med frukost på sängen med att vakna lite för tidigt och steg upp alldeles själv. Inte så lätt att sova med tre barn springande våningen ovanför. Fick även börja dagen med ett paket som innehöll en parfym som jag föll för när jag var här sist som Ida kom ihåg (bara bästa vänner lägger sånt på minne, ännu en sak som gör henne så underbar som hon är). Sen har vi ätit tårta för idag så gäller tydligen ingen St Tropez diet. Nu ska vi snart göra oss klara för en middag på Babbel och sen förfest och utgång i Borås med en massa roliga tjejer. Har det som sagt var riktigt bra!

För er som undrar hur mycket jag fyller så kan jag meddela att idag pratar vi inte om det. Frågar någon så är svaret 20++. 


                             

Kommentarer
Postat av: e11e

vad var det för parfym? är ute efter en själv, dock inga tunga pjäser.

Fan du som är så fin får absolut inte bli smalare...KÄKA TÅRTA.....like alot....HIHI...

2009-08-07 @ 20:27:44
URL: http://www.e11e.bloggspace.se
Postat av: Marre

Det var DKNY: nya den rosa (kommer nte ihåg nu vad den heter), luktar grymt gott och är inte så tung :-)

2009-08-09 @ 21:00:54
URL: http://singelblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se