Hur svårt kan det vara att få ihop 25 milj dollar?

Jag har hittat min drömlägenhet! Den ligger visserligen i New York men jag kan tänka mig att flytta lite på mig. Sen kostar den i för sig 25 miljoner dollar, men hur svårt kan det vara att få ihop till det? Kanske om ni alla bidrar med lite grann? Kom igen nu och öppna plånboken för lilla mig. Kolla på den bara, den är ju värd varenda krona!


What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

What about a 25 million dollar triplex penthouse apartment in New York ? (13 pics)

Kommentarer
Postat av: e11e

Satan i gatan va snygg, snyggast var klockan helt klart =)

2009-08-25 @ 00:06:52
URL: http://e11e.bloggspace.se
Postat av: e11e

ja men varför inte?....ta lite färg och en pensel och släng upp en egen klocka på väggen a`la marre ;) Och en riktig visare i mitten. Bra jag ä va? =)

2009-08-26 @ 03:17:03
URL: http://e11e.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se