Hur kan man göra om ett lejonhuvud?

Jag har kommit på en sak! Grubblar ju en del på morgonen när jag ska försöka sova vilket aldrig går och idag grubblade jag över min tatuering. Ni kommer väl ihåg min misslyckade tatuering som jag har funderat på vad jag ska göra med? Idag kom jag på en idé! Många tror ju att det är en åtta bakom (evighetstecknet) skulle man inte kunna göra en åtta? Så att den möts i mitten och sen kanske göra något fint där lejonhuvudet är, kanske lite blommor eller nåt? Vad tror ni om det? Är en urusel konstnär själv men man kanske hitta någon som kan fixa nåt fint av det. Det kan ju vara ett förslag i alla fall, det är ju ett mer förslag än vad jag hade innan. Någon mer som har något förslag? Alla förslag motas gärna hur dumma de än är för i höst ska jag verkligen ta tag i den så att jag vågar visa nacken igen.


                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast en stående åtta är inte evighetstecknet, evighetstecknet ser ut såhär: http://2.bp.blogspot.com/_b-lBYQrtoJg/SYf552o9IYI/AAAAAAAAA5Q/avpufTjeRs8/s400/evighet.jpg

2009-08-23 @ 14:45:50
Postat av: e11e

om jag vore dig skulle jag gå till en tatuerare (duktig sådan) och få förslag från dom.

2009-08-23 @ 23:27:53
URL: http://e11e.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Gå till en tattoo och fråga... PUCKO!!! =)

2009-08-28 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se