Do they have any Moshitos in Troppan?

Äntligen har vi lyckats packa klart jag och Johanna. Vi tog med våra väskor till Byle där vi tog fram både våg och måttband och försökte få ihop allting, allt med pappa i bakgrunden som bara satt och skratta och sa att han äntligen hade fått en kåseriidé (han är kåsör) efter ett tags skrivtorka. Vi är bara glada över att vi kan bidra till familje försörjningen. Sen har vi suttit och druckit lite vin och planerat för resan. Vi har till och med planerat för framtida resor! Åh längtar enormt mycket nu, snart är vi där! Kan säga att jag är grymt nöjd med resesällskapet också för Johanna är sjukt kul så det kommer bli en galen resa.

Men jag tror tyvärr inte att det blir så mycket uppdatering under resan. Får jag tillgång till en dator så kommer jag självklart skicka en liten hälsning till er men det är inget jag kan lova. Men ni vet att jag uppdaterar er så fort jag kommer hem! Jag berättar allt som kan berättas men kom ihåg, what happens in Troppan, stays in Troppan!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se