Dags att vakna till verkligheten!

Nu har jag vaknat efter gårdagen. Känns sådär att behöva jobba igen efter så lång ledighet som jag har haft. Speciellt eftersom det regnar ute och allt jag vill är att krypa ner under täcket med en bok och bara må bra. Jaja man kan inte få allt här i världen.

Om ni som hann läsa det mitt förra inlägg och undrar varför jag tog bort det så är det för jag har en princip att inte skriva en massa saker när jag har druckit. Jag tycker fortfarande att Wasa betedde sig som skit men det är kanske fel att hänga ut en tjej på det viset. Men det är sant att det har hänt många udda saker där som man kan disskutera, varken vakterna eller bartendrarna beter sig speciellt bra och det tror jag att alla någon gång har fått uppleva. Får väl låta bli att gå dit helt enkelt!

Nej, dags att ta tag i den här dagen och för en gångs skull göra något nyttigt! Ikväll kommer en redogörelse för gårdagskvällen (vi har raggat lammkött!), en massa bilder och väldigt många roliga citat!

Kommentarer
Postat av: malin

heej du :P det var jag som var med min mamma på nordik idag runt halv 6 på kvällen ;) haha jag tyckte att jag kände igen dig och här är du ju :D

jag är tessans kusin ;)

2009-08-28 @ 18:09:15
URL: http://maliinmariiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se