Vem har inte kissat med öppen dörr?

Jaha då har man gjort en Marre igen då. En typisk göra bort sig grej. Tog ju bussen till Borås idag (billigare att åka buss än tåg). Tillslut var jag tvungen att gå på den äckliga toan, det gick inte att hålla sig längre. Så när jag sitter där och är nästan klar, på väg att dra upp byxorna, så ser jag att det ser konstigt ut i spegeln, som att det sitter en massa människor där. Till min fasa så upptäcker jag att dörren har åkt upp utan att jag har märkt det och jag har alltså suttit och kissat med öppen dörr! Reser mig i panik och precis då kommer det en gubbe som ska gå in på toaletten men jag ger honom en mördarblick som säger "akta dig snuskgubbe" och drar igen dörren. Efter att jag fått på mig byxorna så öppnar jag dörren går direkt till min plats som om ingeting hänt och sen sjunker jag ner i mitt säte och där sitter jag resten av resan nersjunken och försöker att inte synas. Skulle det inte ha varit 20 mil kvar så skulle jag ha hoppat av och gått resten av vägen. Ännu en Marre sak till listan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se