Kan man ha fler försäkringar egentligen?

Nej fortfarande ingen kamera och inga försäkringspengar heller för den delen. Sitter visst och betalar alla slags försäkringar som finns förutom just den man ska ha för att få ut pengar för just en borttappad kamera. Är sur men inte speciellt förvånad när det gäller mig. Känner att hoppet är ute så pass mycket så att jag var tvungen att gå och köpa en ny på lunchen idag. Jag lever genom min kamera så jag klarar mig inte utan. Sen ska jag ju till Ida imorgon för att förbereda det stundade bröllopet på lördag och då vill jag ju dokumentera allt. Men för säkerhets skull så tog jag kameran på öppet köp i fall att de säger på Palace imorgon att de har hittat den. Inte för att jag tror så mycket på det men man vet ju aldrig. Jag fick hjälp av min snälla kollega att välja den nya eftersom jag är en teknikdummy! Den har en superstor skärm och den är mycket snyggare än vad min förra är men jag saknar ändå den gammla. Det värsta är att jag nu måste lära om mig hur den fungerar, jag som precis hade lärt mig den förra! Jobbigt! Sen att det inte blev en billig historia gör mig ju inte gladare heller. En av de dyraste fyllorna jag har haft faktiskt!

Annars så jobbade jag enda dagen i dag på hela veckan. Men det känns inte riktigt som om jag är ledig ändå för jag är så stressad och så ska jag till Ida och fixa för bröllopet som sagt var. Ska bli kul men det blir nog inte så mycket vila. Har hunnit fixa lite saker ikväll men det blir nog ingen sovmorgon imorgon ändå. Har i alla fall hunnit med premiär glasseb på Halvars ikväll. Behövde en sekunds vila och det är ett perfekt sätt att ta den på! Nej fixa lite till sen sova!

Klicka för att se större bild


Den nyinköpta kameran, fast jag köpte en vit (superfin). Någon som har erfarenhet av denna?







Jag och Alec med premiärglassen. Nu känns det verkligen att det börjar bli sommar, älskar det! Tagna med min fantastiska mobilkamera förresten, som jag inte trodde kunde ta så bra bilder men jag hade visst fel. Är dessutom imponerad att jag lyckades komma på hur man lägger in bilderna i datorn, alldeles själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se