Vart är livet på väg?

Min lilla tupplur hjälpte inte. Jag är fortfarande på dåligt humör. Just nu är jag sur på livet. Inte för att det har behandlat mig illa, utan för att ja undrar vad som är meningen med det. Är det meningen att man bara ska stiga upp varje dag för att jobba? Är det meningen att de dagarna som man är ledig så måste man städa ett jävla mangelrum (som förresten i alla fall är klart nu)? Ska livet se ut såhär för all framtid? Känner att något måste hända i mitt liv nu! Vad som helst! Eller ok någonting bra i alla fall..

P.s Nej jag är inte deprimerad jag har bara en dag full av pms, trötthet, stökig lägenhet och ett ont ben. Det är ju tisdag i dag så ikväll blir det DH kväll med underbara vänner då kommer jag bli glad igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se