Det var ingen babian det var bara jag!

Jag har precis tagit den minst kaloriförbrukande promenaden någonsin. Kan knappt gå visade det sig eftersom det nu inte bara gör ont i höftböjaren utan att det strålar nu även hela vägen ner till knät. Ovanpå det så glömde jag att gå på toan innan jag gick så ni kan ju själva föreställa er den synen då jag haltade fram med benen i kors. För att förbättra det hela så upptäckte jag att det gick bättre att gå om jag tog i lite med armen, ungefär som om jag skulle ha en stav att ta fart med. Är glad att jag tog min neonrosa tröja på mig så att ingen direkt la märke till mig! Åhnej slogs just nu av en tanke! Tänk om folk tror att det är så jag går, att det var min riktiga gångstil! Ni vet så som man brukar tänka när man ser någon som går konstigt och man sitter och skrattar åt de, tänk om folk tänkte så om mig! Ok, alla i Norrköping om ni såg en haltande tjej med en rosa tröja och benen i kors som svängde konstigt med ena armen när ni satt och drack erat morgonkaffe så ska ni veta det  INTE är hennes riktiga gångstil. Hon kan bättre!

Är ledig idag så jag ska städa bostadrättsföreningens mangelrum under dagen för det tycker jag är så kul (läs; vi måste göra det två gånger per år i min förening annars får vi betala med pengar jag inte har). Men innan det ska jag faktiskt ta en liten eftermiddags tupplur. Tycker jag är värd det + att jag känner att jag är på lite för dåligt humör för att vara vaken. Jag gör en samhällstjänst kan man säga om jag går och lägger mig en stund. Ni som har råkat ut för mitt dåliga humör håller nog med mig! Så god natt då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se