Lite bilder från möhippan!

Jag håller på att fixa lite med bilderna från möhippan och tänkte att ni skulle få se lite hur det såg ut under dagen. No som var med kommer att få en massa bilder på mail men det kommer att ta ett tag så ni får vänta någon dag. Ska försöka hinna så fort jag kan men nu börjar ju vardagen igen med både jobb och andra aktiviteter så de kan nog dröja lite. Men ni får roa er med dessa sålänge. Ni som tog egna bilder får gärna skicka några till mig också. Ni ser min mailadress om ni håller pilen över mitt namn i menyn till höger.



Den första skålen i Idas lunchrum efter att hon hade slutat skaka av chock...




Den snygga bruden framifrån...



... och bakifrån.






Hela gänget på trekampen där vi körde...



..sumobrottning (jag vann i störst bröst, ok jag vann överhuvudtaget faktiskt)...



...boxning med jättehandskar....



 och tjurridning, superkul!






Nu är jag supertrött och ska gå och lägga mig i min egen säng för första gången på en vecka. Ska bli skönt. Det är nackdelen med att ha en sån skön säng som jag har, man har lite svårt att sova borta!

Kommentarer
Postat av: svansen

Haha, verkar som allt blev lyckat!

Puss

2009-04-02 @ 20:26:25
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se