Vart finns det bra hår?

Inte nog med att jag har kamera problem jag har hår problem också. Jag tappar så sjukt mycket hår hela tiden. Det bara rasar ner. Och det hamnar överallt, på golvet, på kläderna, i maten, i kylskåpet, i sängen, i soffan, jag blir knäpp på allt hår! Och det lilla håret som sitter kvar på huvudet är bara en stor, trasslig tova. Världens sämsta kvalité alltså. Men det värsta är att jag nu har blivit beroende av att ha långt hår så nu måste jag hitta nytt hår. Vill inte slänga ut en förmögenhet varje gång jag ska sätta i det så jag skulle bara vilja ha bra hår så fixar jag arbetet själv.
 
Är det någon som har ett bra tips på vart man kan beställa/köpa bra hår när man inte har ett frisörregistrerat företag?




Håret när det var precis nyinsatt och fortfarande hade ganska bra kvalité...

Kommentarer
Postat av: sara

Vart är ditt hår ifrån?jag köper mitt löshår på tajmahal. Väldigt bra pris och kvaliten är helt okay för det priset tycker jag :)

2009-04-27 @ 00:01:44
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: e11e

Jag håller med Sara, tajmahal http://www.tajmahal.se/ på Drottninggatan i stlm har många olika alternativ. Jag rekommenderar att du köper ett hår där alla hårstrån är rättvända. Ligger inte alla hårstrån åt ett o samma håll blir det trassel efter ett tag. Kan iofs vara lite dyrare men det är det värt tycker jag. Hoppas du förstod vad jag menade. Annars kan du köpa billigt på tradera.

Har du nån fråga kan du skicka ett meddelande via min blogg e11e.bloggspace.se eller min mejl.



Kram Marielle

2009-05-05 @ 00:55:58
URL: http://e11e.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se