Veckan som kommer!

En mycket händelserik vecka har gått och en ny vecka ligger framför oss. En hel del inplanerade saker är det också.

# Måndag: Åka hem till mamma och pappa efter jobbet och äta påskbord! Tror det är första året jag äter påskbord fakiskt. Det händer i alla fall inte varje år men gott ska det bli.

# Tisdag: Kvar i Byle och ska åka hälsa på min underbara mormor och morfar. Hoppas på att mormor börjar berätta saker om från när hon är ung, älskar att sitta och lyssna på de historierna. Ska bli så kul att träffa de har inte gjort det sen julas. På eftermiddagen ska jag umgås lite med min mamma och bli lite bortskämd.

# Onsdag: Hälsa på Jill som troligen är ganska tjock nu och Tristan. Var sjukt längesen jag träffade de, en av de kompisarna jag saknar mest hemifrån! Sen är det dags att brumma hem till Norrköping igen.

# Lördag: Julfest med jobbet i Västerås. Julfest nu tänker ni men så är det i handelsbranshen, jul är lite för stressigt för fest så vi skjuter på det lite. Men den som spar han har! Temat är afterski och här kan jag behöva lite hjälp. Någon som har ett bra förslag på outfit? Har ingen lust att dansa loss i en overall.. känns lite för svettigt för mig.

Det var veckan som kommer. Det kommer säkert att dyka upp fler saker efterhand som vanligt men detta är det jag vet nu.




En ny vecka knackar på... vad vitsig jag är ikväll!



Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Marre jag dör -FY FAN vad snygg du är i ditt nya hår! GRYMT! Det passade SÅ bra på dig.

2009-04-12 @ 22:25:39
URL: http://beatas.se
Postat av: Ulrika

Partybild på hög nivå =)

2009-04-13 @ 09:20:13
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Erika

tajta glansiga skipants.. (se: a night at the roxbury! =)

2009-04-15 @ 20:18:07
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se