Snart dags!

Det är väl självklart att det ska vara molnigt och helt solfritt för första gången på flera dagar nu när jag har min första lediga dag. Fast det kanske är lika bra det eftersom jag sitta i en buss i 4 timmar sen och är ju inte så kul om det är strålande sol ute. Imorgon skulle det bli 24 grader i Borås, Norrköping ska få 17. Haha! Jag åker till rätt ställe verkar det som.

Ush det här med att packa är inte min bästa egenskap. Speciellt inte när jag gör det i sista stund för då åker allt ner som jag kan tänka mig att jag kanske vill använda fast jag inte har använt det på ett halvår. Men man vet ju aldrig. Slutar alltid med att jag drar armen i led och blir helt svettig när jag ska släpa ner alla mina väskor till stationen. Och varje gång tänker jag: Nästa gång ska jag packa lite mer vettigt och inte ta med mig så mycket onödiga saker! Men ändå gör jag om samma procedur gång efter gång....

Dags att ta tag i det sista nu. Packa klart, platta håret, städa hos Bönan (min inneboende fisk) och sen ner på stan och fixa lite saker. Ska se om jag hinner skriva nåt mer innan jag åker annars får jag smöra lite för Ida så att jag kan låna hennes dator ikväll. De närmaste dagarna får ni vara med på en bröllopsförberedning. Kul va!

Update: Fick precis reda på att det är strålande sol och 17 grader varmt i Göteborg nu. Då borde det vara det i Borås också. Härligt, jag åker mot varmar breddgrader alltså!

                    

                                 Snart är jag hos min Ida igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se