Slå mig hårt så att jag kan sova!

Åh jag är så trött! Anledningen är för att jag inte har sovit en hel natt på en vecka för att jag hostar så mycket hela tiden. Är så less på det nu, inte ens min mirakel hostmedecin hjälper så jag vet inte vad jag ska göra. Hatar det!

Förutom att jag är trött så har jag ont i benen också för jag körde en powerwalk på en mil idag också bara för att se hur fort det skulle gå. Skulle nog ha gått bättre om jag fortfarande inte vore lite förkyld och som sagt var om inte den jävla hostan skulle göra att jag blir helt slut bara av den. Det enda positiva med det är att jag börjar få träningsvärk i magen för jag tar i så mycket, kanske kan resultera i lite magmuskler?

Förhoppningsvis så kanske min promenad i alla fall bidrog till att jag sover bättre i natt. Ska bara försöka hålla mig vaken en liten stund till för snart är det Grey´s. Vore kul att orka se det. Slutklagat för denna gång!

Måste säga att trots sömnbrist har jag haft två toppendagar hemma hos mamma och pappa där jag har blivit grymt bortskämd. Har även fått besök av Jill och Tristan idag vilket var superkul, har inte träffat de heller sen jul tror jag. Tristan tyckte nog det var rätt kul att komma till Byle också för det fanns både godis, glass, bullar och kakor (mamma hade bunkrat upp när hon hörde att de skulle komma) så han hann knappt tugga ur innan han högg tag i nästa sak. Tur att det fanns en stor tomt i närheten också så att vi kunde gå ut och göra oss av med sockerkicken sen.



En sjukt söt unge som snart ska bli storebror också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se