Såhär blev det lite fixat!

Jag var inte riktigt nöjd med bilden som jag la ut förut då både jag och håret var helt ofixade såhär får ni se hur håret blev när det är riktigt klart och även lite iordninggjort:






Har aldrig kunnat slänga med håret såhär förut. Lycka!


Nu ska jag fixa mig klart till en kort dag på jobbet sen ska jag ta min påskledighet. Kör den lite efter er andra men ni kan ju tänka på mig imorgon som kommer ligga i en säng på landet och sova när ni ska stiga upp till vardagen igen. Hehe..

Kommentarer
Postat av: tyra

fan du är så jävla snygg! men det har du ju alltid varit;) gumman åh kan du inte maila över eller skicka på msn lite bilder från i förrgår? måste blorra om det ;) pusss ring sen

2009-04-13 @ 16:58:52
Postat av: Linda

Satan så snygg du blev! Eller ja, snyggare! =)

2009-04-13 @ 22:32:46
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se