Mätt & belåten (och lite full)

Nu känns det lite bättre. Sitter här hos granne och är mätt efter att ha ätit mangokyckling och klyftpotatis. Inte bara det att man har en granne som bjuder en på mat, man har en granne som har kommit in i en fas av att exprimentera med recept också och jag måste erkänna: Hon är bra! En liten mästerkock faktiskt. Maten förgylldes även med lite vin så nu sitter jag här med ett glas. Ja jag vet att det är tisdag och jag vet att klockan inte är så mycket, men jag skiter i det. Jag mår dåligt och jag är värd det! Håller ni inte med? Ska snart gå till Tyra och kolla Desperate Housewifes eftersom Teaterbaren är stängd för att de renoverar. Fan eftersom jag har missat några tisdagar och eftersom jag kommer missa nästa tisdag också. Men det ska bli kul och se hur det blir där sen. När Norrköpings bästa bar även blir Norrköpings fräschaste bar! Bilder kommer när det är  dags....

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Aha, där ser man! Ja jag ska testa och berätta!

Jag vet snart smäller det =)



Jaha ska de renovera, det låter bra!



Vi ses då, kraaaam

2009-04-22 @ 10:50:09
URL: http://beatas.se
Postat av: Elin

Hej! Ville bara säga att vi fått in paljettvästar nu på Cubus :) Kram Elin

2009-04-22 @ 17:01:20
URL: http://ewlwiwn.blogg.se/
Postat av: Mix Archer

Vilken är Norrpans bästa bar?

2009-04-22 @ 23:07:55
URL: http://mixarcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se