KÖR BARA!

Det känns sådär att vakna upp till srålande sol, bultande trötthet och en stökig lägenhet och veta man varken får gå ut i solen, sova eller städa för att man måste gå till jobbet. Känns också sådär att det verkar sitta något i min hals och störa. Hoppas att det bara är pollen för jag orkar verkligen inte bli sjuk. Ikväll blir nog den lugnaste lördagen på länge, laddar inför påsk istället.

Har drömt så sjukt mycket i natt också. Ni vet så mycket så att man vaknar av att man tror att allt är på riktigt och sen blir man antingen jätte ledsen eller jättelättad att det inte är det och så har man svårt att somna om för att man bara ligger och tänker på det man nyss har drömt. Har haft en hälig natt som ni hör!

Fast nej jag är inte på så dåligt humör som det låter nu, jag känner mig ganska glad trots trötthet. Om man nu ändå måste jobba så är det faktsikt mycket roligare om det är lite sol ute. Allt blir lite roligare med lite sol! Så nu ska jag ta en promenad till jobbet så att jag får känna på den lite också. Ska nog ta på mig min nya tröja också så att jag blir lite lyckligare!

Ha en bäst lördag!




"KÖR BARA" ett uttryck vi kör stenhårt med på jobbet för att peppa upp varanndra! Passar bra denna dag tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Erika

KÖR BARA över lite bilder till mig är du snäll =) haha

2009-04-05 @ 15:19:13
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Erika

Nu har jag iaf köpt en ny kamera som jag är helt käääär i! Så i fortsättningen ska jag inte tjata mer på dig..

2009-04-05 @ 15:20:23
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Erika

Varför kommer inte min jäkla kommentar in här för! -Jag försöker igen..

"KÖR BARA över bilderna är du snäll" (kommentar nr1)

"Jag har i vilket fall köpt en alldeles ny kamera som jag är fullkomligt kääär i, så nästa gång behöver du inte bry dig om mitt tjat" (kommentar nr2)

2009-04-05 @ 15:25:24
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha och nu kom naturligtvis ALLA kommentarerna med! Jippie va kul med alla kommentarer tänker du, och så är de från mig allihop! =)

2009-04-05 @ 15:26:34
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se