En vanlig/en lite ovanlig tisdag

Woohoo det kommer nog bli en bra dag idag. Solen skiner, jag har en röst och jag jobbar kort dag. Nu på morgonen ska jag ta en promenad till Hageby för att färga håret sen blir det några timmars jobb och ikväll ska jag göra något kul som ni får se senare! Något jag har längtat efter. Som sagt var en härlig dag.

Trodde att jag vaknade upp genom förkyld men så kom jag helt plötsligt på att jag har glömt att köpa pollentabletter så jag är ju inte ett dugg sjuk bara allergisk och det står jag faktsikt hellre ut med. Ska bara köpa lite tabletter så att jag kan börja bete mig som människa igen utan att nysa alla jag ser i ansiktet. Någon mer som har samma problem?

Men nu är klockan mycket! Ha en bäst dag!



Fia som ska färga mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jävla hockey!! De har stulit våran tid!!!!!

2009-04-07 @ 14:34:27
URL: http://lisagardfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se