Dags för avslöjandet:

Ok nu är det dags för er att få veta vad jag har gjort. Det är detta:



Jag har satt i löshår, mer spännande än så var det inte! Fast just nu är det inte så superfint för jag måste klippa in det, skulle ha gjort det ikväll men det gick inte så jag hoppas verkligen jag kan göra det imorgon för just nu ser det inte helt bra ut. Därför får ni inga front bilder än. Det känns konstigt och jag har skitont i hårbotten men jag har längtat så länge så det känns bra att jag har det nu. Men som sagt var det kommer bli ännu bättre när det blir klippt!

Jag måste bara säga en sak till: Man har verkligen en helt underbar vän när den vännen sitter i tre timmar till halv ett på natten och bränner sönder sina fingrar för att göra mig fin bara för att ställa upp och vara snäll! Tack världens bästa Alec för att du är så underbar och för att du är min vän (och världens bästa granne)! Du är bäst!!!!!

Vi glömde såklart ta en förebild men som tur var så hade jag en bild som bara är tagen för några veckor sen som ni kan kika på:


Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh det ser kanon ut gumman!!!! Nu ser du ut som en riktig barbie docka=)

Puss!!!!

2009-04-10 @ 07:25:04
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Marielle

Det var jättefint och färgerna är grymma. Nu måste du berätta vilka färger du har i håret och vad för extension du har =)



Kram

2009-04-10 @ 18:22:11
Postat av: emma

Det ska bli spännande att se! :) Puss o kram

2009-04-10 @ 18:54:50
URL: http://emmaemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se