Att röka eller inte röka...

Hemma igen. Blev en ganska lugn och tidig kväll ikväll men jag är supertrött. Kan kanske bero på att jag snart hostar lungorna ur mig så att all kraft går åt till det. Är det belöningen man får för att man har slutat röka? Att man i alla fall låter som om man har rökt i 20 år. Om det ska vara på det viset så kan jag lika gärna börja röka igen...

Ska ställa klockan imorgon så att jag kan ta ett varv runt strömmen innan jobbet då med. Om jag orkar upp, just nu känns det som om jag kan sova i 100 år.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan va snyggt ditt hår e klippt på den bilden :D

Riktigt snyggt :D

2009-04-21 @ 09:53:12
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se