Ännu ett fult kort till allmänheten...

Har hittat lite kort på Palace hemsida från i Lördags. Har ju inga egna bilder att kolla på så det var kul att se de. Men som vanligt så är det ett skitfult kort på mig. Jag som till och med sa till att nu är det på tiden att de lägger upp ett fint kort på mig men inget denna gång heller.

Fredrik om du läser detta: Jag vet att det fanns finare kort på mig än det där! Jag tror folk har sett nog av min personlighet nu. Inte snällt!




                                                                                                                 Foto: Fredrik Dahlberg


En ful Marre och en snygg Marre! Japp det finns en Marre till... Funderar lite på vad som kan ha gjort mig så förvånad?



                                                                                                                       Foto: Fredrik Dahlberg


Hittade ett kul kort på Beata (en av kvällens tre värdinnor) och Tyra också.

Kommentarer
Postat av: sara

Det finns ett ställe(om inte fler) i Norrk som säljer hår... en butik på Generalsgatan men det är dyrare där.. typ 1500 kr för en hel trens. Tajmahal ligger i Sthlm.. gå in på deras sida vetja o spana.. http://www.tajmahal.se

Jo jag hade kul =) Hade du det? Fick satans ont i mina fötter efter att ha gått i mina nya skor i över 7 timmar ;) Synd att vi inte kunde byta skor för en stud ;D

2009-04-28 @ 19:03:52
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se