I´m not got the sweetest ass in the world

Weehoo 4 dagar ledigt nu!! Blev ingen afterwork ikväll heller, så jag har hunnit fixa en massa här hemma också tills jag åker!!!

Köpte ett par jeans leggins idag.... snyggt på andra tycker jag, får se om det blir snyggt på mig?! Var fickor på de till och med så det försökte jag få med på bild såklart. Ett litet tips: Försök INTE att ta kort på din rumpa själv! Försöken resuterar oftast i närbilder= en nära rumpa= en stooor rumpa! Ingen boost för självförtroendet! La ner det projektet ganska snabbt så ni får försöka föreställa er legginsen (heter det så??) nedan in real action.

Har en liten efterlysning också!! Jag skulle verkligen behöva få tips på en supereffektiv handkräm nu till vintern!! Händerna blir som spruckna sandpapper när det blir kallt ute så om ni har någon bra mirakel kräm som kan hjälpa mig så berätta vilken!! Tack :-)

Nu dags att packa det sista, sen sova!! Upp tidigt imorgon till bussen...

Puss & Godnatt

P.s Borde det inte vara olagligt för grannar att baka bröd så att det luktar nybakat bröd i hela trapphuset utan att bjuda de andra grannarna?? Borde nog vara med på nästa föreningsmöte för att lägga in det förslaget......




Man ser ju inte ens fickan... får fixa någon annan bild någon annan gång...


Kommentarer
Postat av: Erika

Tjenis! Jag tog fram min den där svarta och tyckte inte alls om den längre! Så jag vet inte riktigt vad jag ska ha.. Köpte et linne och en axelbandslös klänning från PKI igår, blir nog nått av det! Men tack ändå!! Det verkar bli Chateau Ajax jajamensa! Ska bli så jäkla roligt!

2008-10-29 @ 22:18:36
URL: http://tyrahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se