Bara ett sista glas vin till!!

Vaknade med ett ryck imorse kl 8 och kom på att jag hade glömt att köpa biljett till imorgon! Eftersom jag åker Swebus så ska man köpa den 24 timmar innan avgång och bussen går halv 9... shit vilken tur att jag vaknade och kom ihåg det!!!

Det belv väl ingen folkstorm till våran Desperate Housewifes kväll till teaterbaren igår... men det var kul ändå!! Vi som kom hade kul!! Var lite mysigt att sitta där i deras biostolar (de har faktiskt det för er som aldrig varit där) och sourrand ljud och med lite vin (Lisa tog sitt sista glas vin 4 gånger.. haha så söt!!)... sen är de så gulliga där så de kom med lite chips till oss också.. och så var det erbjudande i baren för oss!! 2 glas vin för 70:- Vi kommer tillbaka nästa tisdag så för er som missade det igår så får ni komma på då!!

Nej dags att sätta fart!! Måste fixa mig klart, packa lite, ner på stan och köpa present till Ida sen till jobbet!!! Och ikväll är det afterwork med bowling!! Ska försöka hinna blogga lite innan jag åker annars får jag låna Idas nya laptop när jag kommer till henne imorogn för en uppdatering... min tegelstens laptop orkar jag inte släpa med!!

Puss




Vi som var där igår.....




Kvällens bästa bild på Alec och Lisa.. Lisa var nog inne på sitt tredje sista glas vin här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

¨Tack för igår pullan =) Det var skitmysigt. Hoppas du får en trevlig helg. Hör av dig nästa vecka så tar vi en promenad... o tisdag kör vi samma?

Puss

2008-10-29 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se