Myyyyyyslördag....

Ush vilken seg dag det har varit idag... helgen innan lön är det inte jättemånga som kommer och handlar... + att jag vakna nog på fel sida imorse har inte alls varit på bra humör.. förlåt alla mina kollegor för det :-)
Det enda roliga som hände idag var att det kom in två st killar som luktade jääääättegott!!!! Så gott så att jag inte visste riktigt vad jag gjorde... krockade med de nästan hela tiden (med flit kanske???) Det finns inget bättre än killar som luktar gott (ok det skulle vara om de har en grym häck också) så det är en bonus med mitt jobb när det kommer in sådana!! Efter det var jag på lite bättre humör... :-)
Blir en lugn lördagskväll den här veckan också... Har faktiskt inte festat på 4 veckor nu!!! Det ni inte illa va???!!! Det blir film hos Lisa ikväll istället ska bli riktigt mysigt..... Haha ni som inte känner mig och läser den här bloggen har säkert fått intrycket av att jag är en lugn tjej som alltid sitter hemma och inte festar... det är precis så som jag är :-) (ehh inga protester från er som känner mig va)
Nej dags att dra på sig myskläder och förbereda mig för film!!!!

Puss




Jag & Lisa en kväll innehöll lite mer fest än film......

Kommentarer
Postat av: ida

åhhhhh va kul att du börjat blogga igen!!!! JIIIIPPPPPIII!!!!!!!



miss u vännen men sanrt träffas vi

2008-10-19 @ 17:09:04
URL: http://idaajax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se