Duktiga jag!!!

Shit vad jag är duktig!!! Har verkligen gjort som jag har sagt och städat idag :-) Det var fan på tiden att det blev av (ett tecken på det är att mina ögon blev helt rinniga av allt damm när jag städade sovrummet)  Har städat sovrummet, vardagsrummet och ena hallen!! Har till & med bytt lakan i sovrummet så nu läääääääääängtar jag verkligen till att jag får gå och lägga mig!! Älskar verkligen att sova i nya rena lakan.. synd bara att det är så fruktansvärt tråkigt att byta till det.... Nu har jag sparat det värsta till sist: köket & badrummet... men det tar jag imorgon!!
Har lyssnat på min favorit skiva Destiny Child också.... den åker alltid på när det är städtime!!!

Har ni någon favorit städskiva???

Nu ska jag äta korvstroganoff och ris som jag har lagat till också.... Som sagt var shit vad duktig jag är!!!! Det är ju slöseri att en sån som jag är singel egentligen, tänk vilken tur den killen som skulle få mig skulle ha  ;-)




En hemmafru i gummistövlar...

Kommentarer
Postat av: mamma

Passa dej, det kan lätt bli en vana, haha. Skönt med en ledig dag - då kan man städa, laga mat, tvätta, byta lakan...... Undrar om jag kan få jobba lite övertid??? ☺

2008-10-21 @ 09:40:38
Postat av: mamma

Glömde städskivan - ja, vad tror du...

2008-10-21 @ 09:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Bloggtoppen.se